Bytte/retur- Polarull - votter, luer, pulsvarmer, skjørt, Eddadrakten, sjal
 
Filter
Lukk

Bytte/retur

Bytte og retur
Hos Polarull har du 30 dagers angrerett.

Fyll ut returskjema. Angi returårsak og hvilke varer du returnerer. Sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper hengende på. Returner pakken på postkontoret.
Returadresse:

Polarull
Sikterigata 5
8622 Mo i Rana

Last ned skjema her.

Det er kundens ansvar at returpakken kommer frem til oss. Om du velger sporingspakke har du størst sikkerhet for at pakken kommer fram.

Bytte er kun mulig på ubrukte varer i en annen størrelse. Det er ikke mulig å bytte fra en farge til en annen, eller fra et produkt til et annet.

Tilbakebetaling
For å få tilbakebetalt hele beløpet må varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Dersom varen, emballasje, merkelapper ikke fremstår som ny er den ikke godkjent som retur.

Hvis din retur ikke er godkjent, vurderer vi varens verdireduksjon og tilbakebetaler varens brukte verdi.

Bytte av salgsvarer
Fyll ut returskjema. Angi returkode og hvilke varer du returnerer. Sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper hengende på. Returner pakken på postkontoret.
Returadresse:

Polarull
Sikterigata 5
8622 Mo i Rana

Last ned skjema her.

NB! Det er kundens ansvar for at pakken kommer frem til oss. Om du velger sporingspakke er du helt sikker på at den ikke forsvinner. Om du velger en rimeligere variant uten sporing har du mindre kontroll på hvor pakken din er.
Vi gir deg beskjed når din retur er mottatt og behandlet.

Når vi har mottatt og behandlet din retur sender vi deg ny vare i ønsket størrelse, slik at du slipper å bestille varen selv når den er til full pris igjen.

Du får en e-post fra oss så snart returen din er behandlet og ny vare sendt ut.

Reklamasjon/feil
Vi skal hjelpe deg så godt vi kan! Ta alltid kontakt med kundeservice før du returnerer en reklamasjonsvare. Da kan vi hjelpe deg med returkostnader.

Reklamasjon
Hvis du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt fra oss, ber vi der om å ta et bilde av feilen og skrive en liten tekst om hva som er galt. Dette kan sendes inn til vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg videre.
Send epost til post@polarull.no

Feil ved forsendelsen
Ta kontakt med oss hvis vi har pakket feil vare eller leveransen er mangelfull. Vi vil ordne opp så raskt vi kan! Send epost til post@polarull.no.

Bytte og retur tar opp til 2 uker fra du har sendt varen i retur.
 
Ved bytte skal varen sendes tilbake i samme stand som da du 
mottok den. Det vil si i originalemballasje med alle 
merkelapper hengende på, og uten lukt eller merker.

Du har 30 dager angrerett. etter at du mottok varen. Husk å legge ved utfylt returskjema! Dersom retur er utenfor angrerettsfristen, sendes pakken 
tilbake mot fraktgebyr (kr 89,-).